menuankieta

6 - latki do szkoły - co o tym sądzisz?

Pokaż wyniki
ankieta
Logo BIP
  • Odwiedziło nas: 215611 osób
  • Do końca roku: 75 dni
  • Do wakacji: 252 dni
Środa, 2018-10-17
Imieniny:
Antonii, Ignacego

Oddział III 4-latki

Jesteś tu: » Strona główna » Oddział III 4-latki

Oddział III 4- latki

wych. Kinga Jeż

 Dzieci: Hanna B, Karolina C, Karolina D, Anastazja F, Hubert G, Wojciech G, Michał I, Damian K, Mateusz K, Jakub K, Kacper K, Jakub K, Filip K, Miłosz K, Kacper M, Kinga N, Karolina P, Faustyna S, Emilia Ś,Wojciech T,Lena W,Oliwier Z. 

 




               Plan tygodniowy


Rodzaj zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Zajęcia dydaktyczne prowadzone przez n-la w ramach 5 godzin podstawy programowej

 

 

8.00-13.00

8.00-12.00


13.00-13.30

 

 

8.00-13.00

 

 8.00-12.00


13.00 - 13.30

 

8.00 -12.00

12.30-13.00

Religia - s. Maria Orzech

 

13.00-13.30

 

12.30-13.00

 

Język angielski - Dorota Skrzek

 


12.30 - 13.00

 

12.00 - 12.30


* We wtorki i czwartki  zajęcia z religii odbywają się w trakcie podstawy programowej, stąd zajęcia wydłużone do godziny 13.30.

 

Czego uczymy się w październiku w grupie czterolatków?

Tydzień 1: Pani Jesień

Tydzień 2: Smaczne owoce i warzywa

Tydzień 3: Lubię zwierzęta

Tydzień 4: Oszczędzamy

Umiejętności dziecka zdobywane w październiku:

  • Przestrzega zasad obowiązujących w grupie przedszkolnej.
  • Używa zwrotów grzecznościowych.
  • Rozumie potrzebę utrzymywania porządku, sprząta po ukończeniu pracy.
  • Współdziała w zabawie z innymi dziećmi.
  • Rozpoznaje i nazywa podstawowe emocje.
  • Rozwija umiejętności muzyczne i rytmiczne.
  • Śpiewa piosenki.
  • Uczestniczy w zabawach naśladowczych.
  • Bierze udział w organizowanych zabawach ruchowych.
  • Utrwala nazwy pór roku.
  • Zauważa zmiany w przyrodzie związane z nadchodzącą jesienią.
  • Rozpoznaje i nazywa oznaki jesieni.
  • Zauważa powtarzające się sekwencje, kontynuuje rytmy.
  • Przelicza elementy, porównuje ich liczebność w zbiorach.
  • Posługuje się liczebnikami głównymi.
  • Klasyfikuje przedmioty według określonej cechy.
  • Szacuje, dokonuje pomiaru odległości za pomocą kroków.
  • Skupia się na słuchanym tekście literackim.
  • Uczestniczy w rozmowie na dany temat, odpowiada na pytania.
  • Wykonuje prace plastyczno-techniczne.
  • Usprawnia motorykę małą.
  • Wznosi konstrukcje.
  • Rozpoznaje kolory.
  • Rozumie potrzebę zdrowego odżywiania się.
  • Rozpoznaje i nazywa owoce i warzywa.
  • Wie, że owoce i warzywa są źródłem witamin.
  • Zdobywa informacje na temat zwierząt domowych.
  • Przejawia życzliwość i troskę w stosunku do zwierząt.
  • Poznaje specyfikę pracy weterynarza.
  • Rozpoznaje obowiązujące w Polsce modele monet i banknotów o niskich nominałach.
  • Rozumie do czego służą pieniądze.
  • Rozumie potrzebę oszczędzania wody i prądu.