menuankieta

6 - latki do szkoły - co o tym sądzisz?

Pokaż wyniki
ankieta
Logo BIP
  • Odwiedziło nas: 215586 osób
  • Do końca roku: 75 dni
  • Do wakacji: 252 dni
Środa, 2018-10-17
Imieniny:
Antonii, Ignacego

Oddział II- 5 - latki

Jesteś tu: » Strona główna » Oddział II- 5 - latki
Oddział II 5 - latki
Wychowawca Dorota Skrzek
Magdalena Babiarz- Łojek pomoc nauczyciela, oligofrenopedagog
Dzieci:

Franciszek B. Ignacy B. Kacper B.Lena B.Nadia B. Kamila C. Krzysztof  F. Radosław J. Wojciech K. Michał Ł. Milena M. Anna N. Igor P. Lena P. Antoni P.Filip P. Kacper S. Emilia S. Magdalena S. Łukasz W. Filip W. Liliana W. Amelia W. Kamil W. Martyna W.




       

 

 Plan  zajęć tygodniowych


 

Rodzaj zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

  Piątek

Zajęcia dydaktyczne

8.00 – 13.00

8.00-13.30

8.00-13.00

8.00-13.00

    8.00-13.00

Język angielski

9.00 – 9.30

 

 

 

    9.00-9.30

Religia

 

12.00-12.30

 

13.00-13.30

       


 

TEMATY KOMPLEKSOWE REALIZOWANE W PAŹDZIERNIKU


I TYDZIEŃ - JESIEŃ

II TYDZIEŃ - OWOCE I WARZYWA                    

 III TYDZIEŃ - MOJE ZWIERZAKI

IV TYDZIEŃ - UMIEM OSZCZĘDZAĆ


Umiejętności dziecka zdobywane w październiku:                                                      

 

- posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych związanych z przemijaniem pór roku

- rozróżnia wybrane gatunki drzew iglastych i liściastych

- obdarza uwagą inne dzieci i dorosłych- uważnie słucha wypowiedzi innych                                                     

- odróżnia elementy świata fikcji od realnej rzeczywistości

- uczestniczy w zabawach ruchowych, w tym rytmicznych, muzycznych                                                                

- współdziała z dziećmi w zabawie

- śpiewa piosenki, porusza się przy muzyce i do muzyki

- opowiada o ilustracji

- rozpoznaje i nazywa literę l, L podczas zabawy

- prawidłowo trzyma narzędzie piśmiennicze

- potrafi słuchać uważnie tekstu opowiadanego przez nauczyciela

- wykonuje własne eksperymenty graficzne

- wykonuje różne formy ruchu

- porządkuje swoje miejsce po skończonej pracy

- bawi się przestrzegając zasad bezpieczeństwa

- posługuje się pojęciami dotyczącymi życia zwierząt na przykładzie wybranych ptaków 

- dokonuje analizy i syntezy sylabowej i głoskowej wyrazów

- posługuje się pojęciami dotyczącymi dóbr przyrody, na przykładzie warzyw i owoców

- nazywa wybrane warzywa i owoce

- rozpoznaje literę t, T podczas zabawy

- posługuje się pojęciami dotyczącymi dóbr przyrody, takimi jak: przetwory, kompoty, soki, kiszonki

- uważnie słucha czytanego tekstu

- przelicza liczebnikami głównymi w zakresie sześciu

- rozumie znaczenie piramidy zdrowia

- rozpoznaje i nazywa wybrane gatunki zwierząt domowych

- jest opiekuńczy w stosunku do zwierząt domowych

- rozpoznaje literę d, D

- zna budowę ssaka na przykładzie psa

- wykonuje różne formy ruchu

- klasyfikuje przedmioty według podanej cechy

- wie, na czym polega praca weterynarza

- wykonuje prace plastyczno-konstrukcyjne

- rozpoznaje i nazywa cyfrę 4 w zabawie

- rozpoznaje i nazywa literę e, E w zabawie

- zna sposoby oszczędzania wody i prądu

- rozpoznaje modele polskich pieniędzy.

 

 


 



 

 

 

 

 

 






Galerie