menuankieta

6 - latki do szkoły - co o tym sądzisz?

Pokaż wyniki
ankieta
Logo BIP
  • Odwiedziło nas: 192881 osób
  • Do końca roku: 316 dni
  • Do wakacji: 124 dni
Niedziela, 2018-02-18
Imieniny:
Konstancji, Krystiana

Oddział III 4-latki

Jesteś tu: » Strona główna » Oddział III 4-latki

Oddział III 4- latki , Wych. Justyna Chmura



Mamo i Tato!

Mój pobyt w przedszkolu jest bardzo ważny,

dlatego proszę Was:

- pzyprowadzajcie mnie punktualnie do przedszkola.

- odbieracie mnie też punktualnie,

abym nie myślał/a, że o mnie zapomnieliście.

- Przychodzcie na zebrania rodziców.

- Nie zapominajcie, że w moim przedszkolu obowiązują pewne normy

i zasady, których należy przestrzegać.

- Jeśli wy będziecie się do tego stosować,

to i ja nauczę się tak postępować


Lista dzieci:

 

Baran Franciszek, Baran Ignacy, Barwacz Kacper, Bąba Lena, Bielat Nadia, Cierpik Kamila, Fido Krzysztof,


Grysztar Maja, Kacała Ksawery, Łoza Michał, Małek Michał, Moździerz Milena, Ogorzelec Jakub,


Pinas Lena, Pol Antoni, Ptak Filip, Sasak Kacper, Sorota Emilia, Szęszoł Lena, Wątroba Filip, Wątroba Liliana,


Wąż Amelia, Wnęk Kamil, Wójcik Martyna.




                                 Plan zajęć tygodniowych

 

Rodzaj zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Zajęcia dydaktyczne prowadzone przez n-la w ramach 5 godzin podstawy programowej

 

 

8.00-13.00

8.00-12.00

12.30-13.30

 


 

8.00-13.00

 

 

 

8.00-12.30

13.00 - 13.30

 

 

8.00 -12.00

12.30-13.00

Religia - s. mgr Lucyna Bochenek

 

12.00-12.30

 

12.30-13.00

 

Język angielski - mgr Dorota Skrzek

 



 

8.00-8.30


12.00-12.30

* We wtorki i czwartki  zajęcia z religii odbywają się w trakcie podstawy programowej, stąd zajęcia wydłużone do godziny 13.30. Dzieci proszę odbierać o godz. 13.30.  


            

 

 

 

Ogólne cele wychowawczo-dydaktyczne:
 dla dzieci czteroletnich
- luty

Rozwijanie czynnego słownika dziecka.
Rozwijanie koncentracji uwagi i szybkości reakcji w zabawach ruchowych.
Rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowo-wzrokowej, pamięci ruchowej.
Rozwijanie pamięci wzrokowej.
Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej sylabowej; wyróżnianie pierwszej i ostatniej sylaby.
Rozwijanie umiejętności poprawnego przeliczania, porządkowania, porównywania liczebności.
Tworzenie zbiorów czteroelementowych.
Kształtowanie odporności na porażki poprzez wprowadzanie do zabaw elementów rywalizacji.
Wykonywanie poleceń według instrukcji słownej lub obrazkowej.
Tworzenie improwizacji ruchowych, rytmicznych, itp.
Rozwijanie umiejętności twórczych podczas rysowania i malowania.
Kształtowanie umiejętności planowania kolejnych etapów pracy.
Rozwijanie sprawności grafomotorycznej ręki wiodącej w zabawach paluszkowych, grafomotorycznych.
Wdrażanie do rozumienia następstw czasowych podczas układania sekwencji czasowych; posługiwanie się pojęciami najpierw, potem, na końcu.
Rozwijanie umiejętności współdziałania w małym zespole.
Dawanie możliwości swobodnego wypowiadania się słowem, ruchem, rysunkiem.
Zachęcanie do prezentowania siebie, swoich upodobań oraz osiągnięć przed grupą, przezwyciężanie nieśmiałości.
Stwarzanie atmosfery zabawy i radości podczas wspólnych tańców.
Zachęcanie do uzasadniania swojego zdania w swobodnych rozmowach.
Zestaw ćwiczeń porannych nr: 11, 12.
Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr: 11, 12.

 

 

 

Temat kompleksowy: SPOTKANIE Z BAJKĄ

Bohaterowie naszych bajek

Dobrzy i źli bohaterowie

Jedno za drugim

Bajkowy teatrzyk

Moja ulubiona bajka

 

Temat kompleksowy: ZABAWY W KARNAWALE

Strój karnawałowy

Balonowe dekoracje

Karnawałowy walczyk

Karnawałowe przysmaki

Bal karnawałowy

 

Temat kompleksowy: W DAWNYCH CZASACH

W prehistorycznym lesie

W prehistorycznym lesie cd.

Skarby Ziemi

Skąd się bierze sól?

Mali odkrywcy

                            

Galerie