menuankieta

6 - latki do szkoły - co o tym sądzisz?

Pokaż wyniki
ankieta
Logo BIP
  • Odwiedziło nas: 192879 osób
  • Do końca roku: 316 dni
  • Do wakacji: 124 dni
Niedziela, 2018-02-18
Imieniny:
Konstancji, Krystiana

Oddział II- 5 - latki

Jesteś tu: » Strona główna » Oddział II- 5 - latki
 


        Oddział II - 5 latki.



         Wych. Kinga Jeż

                    

Dzieci: Bartłomiej Bator, Iwona Bednarczyk, Piotr Cierpik, Sebastian Cudak,Sebastian Czupryna, Igor Gawęda, Karolina Gumułka, Damian Grzebień, Hanna Jarosz,Piotr Kawa, Bartłomiej Kiszka, Lena Król, Magdalena Maciejko,Igor Motyka,Weronika Piątek, Ewa Pikul, Justyna Skrzyniarz, Nikola Śliwa, Kamil Zdarowski


Plan zajęć tygodniowych
            Rodzaj zajęć Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Zajęcia dydaktyczne prowadzone przez n-la w ramach 5 godzin podstawy programowej

 

8.00 - 13.00

 

8.00 - 13.30

 

8.00 - 13.00

 

8.00 - 13.30


8.00 - 13.00

Religia - s.Lucyna

13.00 - 13.30 13.00 - 13.30    
Język angielski - Dorota Skrzek
8.00 - 8.30     9.30 - 10.00

 

 

 

TEMATY KOMPLEKSOWE –LUTY

I  TYDZIEŃ – Nasze ulubione baśnie

II  TYDZIEŃ – Karnawał

Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze:

Rozwijanie czynnego słownika dziecka.

Rozwijanie koncentracji uwagi i szybkości reakcji w zabawach ruchowych.

Rozwijanie koordynacji słuchowo -ruchowo-wzrokowej, pamięci ruchowej.

Rozwijanie pamięci wzrokowej.

Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej głoskowej, dzielenie wyrazów na głoski.

Rozwijanie umiejętności poprawnego przeliczania, porządkowania, porównywania liczebności.

Wdrażanie do wydzielania części wspólnej zbiorów.

Rozwijanie umiejętności dodawania na zbiorach.

Kształtowanie odporności na porażki poprzez wprowadzanie do zabaw elementów rywalizacji.

Wykonywanie poleceń według instrukcji słownej lub obrazkowej.

Rozwijanie umiejętności improwizowania.

Rozwijanie umiejętności twórczych podczas rysowania i malowania.

Kształtowanie umiejętności planowania kolejnych etapów pracy.

Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej wyrazów, wysłuchiwania głoski n, s, r w wyrazach.

Rozwijanie umiejętności współdziałania w małym zespole.

Dawanie możliwości swobodnego wypowiadania się słowem, ruchem, rysunkiem oraz zachęcanie do uzasadniania swojego zdania w swobodnych rozmowach.

Zachęcanie do prezentowania siebie, swoich upodobań oraz osiągnięć przed grupą, przezwyciężanie nieśmiałości.

Zachęcanie do tworzenia ciekawych i niebanalnych strojów karnawałowych.

Stwarzanie atmosfery zabawy i radości podczas wspólnych tańców.



 


Galerie