menuankieta

6 - latki do szkoły - co o tym sądzisz?

Pokaż wyniki
ankieta
Logo BIP
  • Odwiedziło nas: 183467 osób
  • Do końca roku: 40 dni
  • Do wakacji: 213 dni
Wtorek, 2017-11-21
Imieniny:
Janusza, Marii

Oddział II- 5 - latki

Jesteś tu: » Strona główna » Oddział II- 5 - latki
 



Oddział II - 5 latki.




Wych. Kinga Jeż

                    

Dzieci: Bartłomiej Bator, Iwona Bednarczyk, Piotr Cierpik, Sebastian Cudak,Sebastian Czupryna, Igor Gawęda, Karolina Gumułka, Damian Grzebień, Hanna Jarosz,Piotr Kawa, Bartłomiej Kiszka, Lena Król, Magdalena Maciejko,Igor Motyka,Weronika Piątek, Ewa Pikul,

                                              Justyna Skrzyniarz, Nikola Śliwa, Kamil Zdarowski


Plan zajęć tygodniowych
            Rodzaj zajęć Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Zajęcia dydaktyczne prowadzone przez n-la w ramach 5 godzin podstawy programowej

 

8.00 - 13.00

 

8.00 - 13.30

 

8.00 - 13.00

 

8.00 - 13.30


8.00 - 13.00

Religia - s.Lucyna

13.00 - 13.30 13.00 - 13.30    
Język angielski - Dorota Skrzek
8.00 - 8.30     9.30 - 10.00

 

 

 

TEMATY KOMPLEKSOWE – Listopad
I  TYDZIEŃ – Na starej fotografii

II  TYDZIEŃ –Błogosławiony Edmund Bojanowski naszym patronem

III TYDZIEŃ – Jesienna muzyka

IV TYDZIEŃ – Mali artyści

V TYDZIEŃ – Ciepło i miło

Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze:

Wdrażanie do ubierania się zgodnie z porą roku.

Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności.

Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku.

Zapoznanie z postacią patrona Przedszkola – bł. Edmund Bojanowskiego.

Zapamiętanie cech typowych dla późnej jesieni: szarugi jesienne, słota.

Wdrażanie do opieki nad ptakami podczas zbliżającej się zimy.

Wdrażanie do bezpiecznej zabawy z wykorzystaniem sprzętu jordanowskiego w ogrodzie przedszkolnym.

Rozwijanie umiejętności przeliczania oraz porządkowania zbiorów.

Rozwijanie umiejętności dodawania podczas zabaw z kostką.

Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej.

Rozwijanie percepcji słuchowej na materiale symbolicznym.

Kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej – kolejność czynności.

Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.

Kształtowanie umiejętności globalnego czytania wyrazów: ekran, tamburyn, deska, igła.

Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej wyrazów, wysłuchiwania głosek: e, t, d, i w wyrazach.

Nauka piosenek i pląsów.

Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.




Galerie