menuankieta

6 - latki do szkoły - co o tym sądzisz?

Pokaż wyniki
ankieta
Logo BIP
  • Odwiedziło nas: 202573 osób
  • Do końca roku: 222 dni
  • Do wakacji: 30 dni
Środa, 2018-05-23
Imieniny:
Leoncjusza, Michała

Oddział II- 5 - latki

Jesteś tu: » Strona główna » Oddział II- 5 - latki
 



        Oddział II - 5 latki.



         Wych. Kinga Jeż

                    

Dzieci: Bartłomiej B, Iwona B, Piotr C, Sebastian C,Sebastian C, Igor G, Karolina G, Damian G, Hanna J,Piotr K, Bartłomiej K, Lena K, Magdalena M ,Igor M,Weronika P, Ewa P, Justyna S, Nikola Ś, Kamil Z

Plan zajęć tygodniowych
            Rodzaj zajęć Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Zajęcia dydaktyczne prowadzone przez n-la w ramach 5 godzin podstawy programowej

 

8.00 - 13.00

 

8.00 - 13.30

 

8.00 - 13.00

 

8.00 - 13.30


8.00 - 13.00

Religia - s.Lucyna

13.00 - 13.30 13.00 - 13.30    
Język angielski - Dorota Skrzek
10.30 - 11.00  9.30 - 10.00

        

 TEMATY KOMPLEKSOWE – KWIECIEŃ


I  TYDZIEŃ – Na wsi

II  TYDZIEŃ – Mamo tato wolę wodę

III TYDZIEŃ – Praca rolnika

IV TYDZIEŃ – Kto Ty jesteś?

Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze:

Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.

Propagowanie postawy proekologicznej.

Propagowanie picia wody.

Poznawanie korzyści z wody.

Poznawanie pojęć związanych z ekologią: recykling, segregacja śmieci, środowisko przyrodnicze, fauna, flora.

Kształtowanie umiejętności porównywania długości; operowania pojęciami: najkrótszy, najdłuższy.

Kształtowanie umiejętności globalnego czytania wyrazów: ekologia,fauna, flora, godło, flaga.

Zachęcanie do codziennego spożywania mleka i przetworów mlecznych, przełamywanie ewentualnej niechęci.

Rozwijanie percepcji wzrokowej na materiale symbolicznym.

Rozwijanie sprawności grafomotorycznej ręki wiodącej.

Rozwijanie umiejętności właściwego reagowania na przegraną, znoszenie porażek.

Wdrażanie do właściwego zachowania się przy stole i używania zwrotów:proszę, dziękuję.

Rozbudzanie zainteresowania mniej znanymi zawodami: piekarz, młynarz.

Rozbudzanie zainteresowania historią techniki.

Zachęcanie do codziennych spacerów i zabaw na świeżym powietrzu.

Doskonalenie percepcji słuchowej – wyróżnianie głosek w wyrazach i kolejne ich wymawianie.

Doskonalenie percepcji wzrokowej podczas układania według wzoru i wskazywania takich samych znaków i symboli.

Rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego – ustalanie kolejności zdarzeń i porządkowanie obrazków w historyjkach obrazkowych.

Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania.

Posługiwanie się liczebnikami głównymi i porządkowymi.




Galerie