menuankieta

6 - latki do szkoły - co o tym sądzisz?

Pokaż wyniki
ankieta
Logo BIP
  • Odwiedziło nas: 183482 osób
  • Do końca roku: 40 dni
  • Do wakacji: 213 dni
Wtorek, 2017-11-21
Imieniny:
Janusza, Marii

Oddział I - 6 - latki

Jesteś tu: » Strona główna » Oddział I - 6 - latki

 

  Wych. Ewa Kwiecień

Bożena Chmura pomoc nauczyciela

Dzieci na zdjęciu: 

Z lewej od góry: Niemczura Angelika, Mazurkiewicz Natalia,Żaba Oliwia, Żelazowska Maja, Wójcik Łucja, Patriak Weronika.

Z lewej w środku: Wróbel Piotr, Wajda Jakub, Sipior Sebastian, Jeż Oliwia, Małek Klaudia, Motyka Emilia, Przydzielski Kamil.

Z lewej od dołu: Przyłódzki Kewin, Niemczura Patryk, Łyko Karol.ni na

Nieobecni na zdjęciu: Babiarz Żaneta, Banaś Anna, Żurawski Adam, Galus Piotr.

 

Plan zajęć tygodniowych


            Rodzaj zajęć Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek

Zajęcia dydaktyczne prowadzone przez n-la w ramach 5 godzin podstawy programowej

w tym

Język angielski - p. Dorota Skrzek


 8:30-13:30

 

 8:30-13:30 

 

 

 

8.30 - 9.00


 8:30-13:30 




8.30- 9.00


 8:30-13:30



 8:30-13:30 




 

Religia - s. Lucena Bochenek              
    
        8:00-8:30
     
         8:00-8:30
        

   

 W miesiącu LISTOPADZIE dzieci będą pogłębiały wiedzę na tematy:

1. Na starej fotografii. Edmund Bojanowski

2. Jesienna muzyka.

3. Mali Artyści

4. Ciepło i miło.

5. Świąteczne pocztówki.

 

Cele wychowawczo-dydaktyczne:

  • Wytwarzanie miłej i życzliwej atmosfery w grupie poprzez codzienne zabawy z powitanką.
  • Przestrzeganie ustalonych zasad w grupie przedszkolnej, na boisku, w trakcie spacerów.
  • Zachęcanie do samodzielności w zakresie dbania o porządek w kącikach, w szafkach, szatni.
  • Poznawanie zmian zachodzących w przyrodzie związanych z jesienią.
  • Kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego podczas porządkowania zdarzeń, sekwencji czasowych.
  • Zaznajomienie oraz przypomnienie sylwetki patrona bł. Edmunda Bojanowskiego.
  • Rozwijanie słownika dziecka o pojęcia dotyczące filharmonii, zawodu muzyka, malarza, rzeźbiarza.
  • Wdrażanie do właściwego ubierania się zgodnego z porą roku.
  • Rozwijanie samodzielności w ubieraniu się: zapinanie guzików, zapinanie i sznurowanie butów.
  • Wdrażanie do samodzielnej recytacji wierszy oraz śpiewu piosenek na uroczystości Dnia Patrona i Pasowania na Przedszkolaka.
  • Kształtowanie umiejętności sprawnego przeliczania w granicach możliwości dzieci, porównywania liczebności zbiorów; porządkowania ich według rosnącej lub malejącej liczby elementów.
  • Wprowadzenie wzoru graficznego liczby 2, 3 oraz liter e, E, t, T, d, D, i, I, K, k; nazywanie ich, tworzenie i odczytywanie sylab i prostych wyrazów.
  • Ćwiczenie pamięci wzrokowej poprzez składanie obrazków z części, czytanie globalne wyrazów odnoszących się do tematu zabawy;
  • Nauka piosenek i pląsów. Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.
  • Zachęcanie do wypowiadania się w aktywności plastycznej, ruchowej i muzycznej – tworzenie improwizacji ruchowych, muzycznych i dowolnych prac plastycznych.
  • Rozwijanie sprawności manualnej i grafomotorycznej podczas zabaw ruchowo-słuchowo-wzrokowych i graficznych.
  • Rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w zabawach i ćwiczeniach ruchowych.
  • Zaznajomienie z legendą o św. Andrzeju. Uczestniczenie w Zabawie Andrzejkowej.
  • Wdrażanie do uważnego słuchania tekstów literackich poprzez codzienne czytanie dzieciom tekstów literatury dziecięcej.
  • Wspomaganie rozwoju dzieci w zabawach prowadzonych indywidualnie i w małych zespołach zgodnie z ich potrzebami rozwojowymi i zainteresowaniami.

Galerie